ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

متن های مورد علاقه ام میزارم اینجا همین :)

ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

متن های مورد علاقه ام میزارم اینجا همین :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

در این دنیا

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

در این دنیا
دراین دنیا تک و تنها شدم من،
گیاهی در دل صحرا شدم من
چو مجنونی که از مردم گریزد،
شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی اثر، می خندم چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من،
چرا عاشق چرا شیدا شدم من


من آن دیرآشنا را میشناسم
من آن شیرین ادا را میشناسم
محبت بین ما کار خدا بود  
از این جا من خدا را می شناسم

خوشا روزی که این دنیا سرآید
قیامت با قیام محشر آید
بگیرم دامن عدل الهی،مم
بپرسم کام عاشق کی برآید
چه بی اثر می خندم،
چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم،

  • .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی