ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

متن های مورد علاقه ام میزارم اینجا همین :)

ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

متن های مورد علاقه ام میزارم اینجا همین :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خیلی کم پیش میاد

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ب.ظ

خیلی کم پیش میادضخیم شخصیت ادمی برام جالب بشه و توجه ام جلب کنه به اقتضای شغلم با ادمای زیادی در ارتباط بودم یاد گرفتم که ادما میان و به موندنشون اعتباری نیست (این گفتم جمله با کلاس بشه) ولی خدا نکنه یکی توجه ام جلب بکنه که اگه جلب بشه تمام فکر و ذکرم میشه اون و فضولی در موردش J حالا بعد که همه چیز و فهمیدم در موردش یهو به این فکر می کنم که این خیلی خوبه من بد بخت اش می کنم وله لش 


پ ن : حالا این وسط تو مهربون از کجا پیدات شد نمی دونم

  • .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی